zaterdag 8 september 2007

Watergewenning!

Voor het eerst in hun leven doen Emma & Fien mee met watergewenning.
Het was nu vooral gericht op springen (door hun aan de rand vast te houden en zo in het water op te schuiven ),allemaal in een lange rij ,dan uit het zwembad stappen om dan terug achteraan aansluiten en opnieuw te gaan springen.Emma die sprong hoog amaai moest ik kijken van achter het raam. Fien (onze waterrat)was iets onwenniger(is altijd zo met een grote groep) maar op het einde deed ze ook flink haar best.
Op naar de volgende les!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ons Ameline en Justine waren ook 2 waterratten...en ja Justine is ook eerder wat afwachtend in groep.
Héél erg tof zo'n dagboek van jullie gezinnetje, zo kan je later de ' vergeten ' mooie momenten nog eens bekijken!!!!

katcat zei

Tof dat je dit met hen kan gaan doen.
Ik twijfel nog of ik het zal doen, ook voor Lena (is dan kleuterzwemmen). Ik zie er zo tegenop om alleen met mijn drie meisjes naar het zwembad te gaan, uitkleden, afdrogen, aankleden. Ze zijn ook zo moe van school dat ik de woensdagnamiddagen waarop het georganiseerd wordt, voorbehoud voor een middagdut.