dinsdag 30 oktober 2007

1 november 2007 .

1 november is voor ons een moeilijke dag . Iedere dag is moeilijk sinds het afscheid van onze lieve schat *Brent.Maar er zijn dagen die extra gevoelig liggen: zijn geboorte dag 31 jan '02,de dag van zijn diagnose 12 sept '03,zijn sterfdatum 26 april '04 .

Een mengeling van pijn en tranen,
slechts af en toe hadden we een sprankje hoop.
je was gedreven door een sterke wilskracht,
hoewel het onheil nader sloop.
*Brent we zullen eeuw aan jou denken...
te vroeg ben je van ons heengegaan
We houden van je en zijn je dankbaar
voor alles wat je hebt gedaan.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ook wij denken aan Brentje,dan staan wij ook eens stil bij wat jullie véél te vroeg uit handen hebben moeten geven...een kind...een zonnestraaltje die er niet meer is...sterkte!
Anneke

Sofie, mama van dina en lien zei

vandaag heeft hier al de hele tijd een kaarsje gebrand,... ook voor jullie brentje !

Ina zei

Je bent pas echt dood als niemand meer aan je denkt. Ook hier was Brentje even stilletjes in ons gedachten...

Anoniem zei

Bianca en Bart

Dit zullen inderdaad weer wat nog moeilijkere dagen zijn voor jullie.
Het is zoals iemand hier al eerder neer schreef "je bent pas dood als niemand aan je denkt" weet maar zeker dat Brentje altijd in mijn gedachten zit. Iedere keer als ik 3K6 binnenstap,thuis zelfs in de auto bij een liedje op de radio komt hij plots in mijn gedachten....
Als ik even op de site kijk vraagt Ashley "mama wie is da kindje" dan vertel ik over *Brentje (ook al kende ik hem niet persoonlijk) dat hij ook ziek is geweest en ook veel in het ziekenhuis moest. Op een dag vroeg ze "waar is *Brentje nu" dan vertel ik dat hij tussen de wolken speelt met andere kindjes en daar gelukkig is waarop Ashley dan zei "eigelijk krijgt hij daar geen prikken meer en ook geen draadjes en dan ook geen pijn meer mama" dan breekt mijn hart en zeg ik ja kleine schat *Brentje heeft nu geen pijn meer en speelt heel veel boven in de engelenhemel.