dinsdag 5 februari 2008

Fotoshoot!

Gisteren kreeg ik telefoon ...met de vraag of Emma & Fien mochten meedoen aan een fotoschoot? Zo gezegt zo gedaan, reden we vandaag richting Brugge...daar aangekomen moesten de meiden onderbroekjes aandoen van Bumba & K3 Ons Emma werkte heel vlot mee vond het zelfs toff! Fien daarin tegen wilde er niets van weten ,was erg verlegen ....dus deden ze voort met Emma dit samen met klasgenootje Javier(zijn mama is ontwerper en werkt samen met Fun).
Ons Emma zal te zien zijn in 1 van de volgende FUN-boekskes .(ik laat nog weten wanneer)Ook beloofde de mama van Javier dat ze de foto's zou door mailen.Dan plaats ik hier ook een plaatje .....ik ben zoooooooooooooooooo fier op Emma.

5 opmerkingen:

Sofie, mama van dina en lien zei

tof !

Inge & Wouter & kids zei

Ik zou ook heel fier zijn, hoor!
Verwittig maar, dat we massaal boekjes kunnen verzamelen!!

Joke zei

Mooie herinnering.
Ik kijk er naar uit om haar te zien blinken met studio 100 ondergoed.

Ann, mama van Sara en Laura zei

Kan het geloven dat je fier was met die vraag hoor. Ik zou ook fier zijn moesten onze meiden in een of ander boekje staan. Ik kijk uit naar het resultaat.

katcat zei

Bianca, super leuk!