woensdag 19 maart 2008

Met Fien naar de dokter !!!

Deze morgen haalde ik Fien uit bed 38.8 koorts zakt maar niet!!! als het koortsstillend middel uitgewerkt is lap terug van dat ...nu had ze opgezette klieren ...pfff (klierkoorts in de klas) ik er mee naar de KA ...bloedafnamen morgen avond mag ik bellen ...ik zit zo wat met gemengde gevoelens ...pfff (*Brent had ook opgezette klieren) Fien heeft wel geen opgezette milt en lever dus (yn) ...ik hoop dat het niet al te ernstig is als jullie begrijpen wat ik bedoel.
Fien woog deze morgen 15.9kg en meet 105.5cm

1 opmerking:

Anoniem zei

hallo
hopelijk gaat alles goed met jullie meid. Ik begrijp maar al te goed jullie angsten. Wij hebben onlangs ook met Hayley (zusje Ashley) op spoed gezeten gelukkig was het niets, ze vertelden ons ook dat de kans heel miniem is dat Hayley ook leukemie zou krijgen. Mss een kleine geruststelling maat morgen zal je pas echt gerust zijn

wendy