zaterdag 31 mei 2008

Herdenkingsplechtigheid *Jeroen

We werden allemaal uitgenodigd in Sinaai(ergens tss de bossen in een buitenverblijf van *Jeroen zijn ouders)

Er werd een mooie inlandse eik gewijd aan *JEROEN .De boom kreeg de naam JEROENBOOM.
De kinderen mochten allemaal een blauwe ballon oplaten met een foto van *Jeroen aan en een zelfgemaakte tekening.De papa van *Jeroen stelde voor om achteraan de tekening iedereen zijn eigen naam en adres op te schrijven (wie weet krijgen Emma /Fien wel een kaartje terug vanwaar de ballon gevonden is )...dat zou leuk zijn. Een mistreffer voor Fien ze liet haar ballon op en die bleef in de bomen hangen ..gelukkig kreeg ze een tweede ballon waaraan ik een foto hangde en Fien haar adres opschreef ...iedereen content.

Na daar afscheid genomen te hebben gingen Emma, Fien en ik wat eten in Destelbergen samen met Karen,LIZA en Guus.Het was héél gezellig en als afsluiter mochten we eens mee naar karen haar klasje. Ze heeft les in de 3de kleuterklas in Destelbergen.

2 opmerkingen:

katcat zei

Wat een mooi symbool, die boom...

Vinke zei

Het blijft zo erg...

Ik volgde zijn zware strijd op flickr, en dan plots was hij er niet meer.

Onwezenlijk, tranen heb ik gelaten om dat jongetje dat ik enkel kende via zijn fotodagboek.

Een mooie gedachtenis die boom...