woensdag 30 juli 2008

SUPER !

*het is super omdat het mooi weer is (wel iets te warm ....)
*het is super omdat we grote veranderingen zien op onze WERF.
*het is super omdat papa Bart zoveel zelf kan en doet...
*het is super omdat opa Gaby ,Emile en Tim papa Bart helpen op de werf
*het is super omdat de oma's afwisselend op de meiden passen
*het is super omdat mijn tuin gewied is ...
*het is super omdat papa Bart verkozen is als bestuurslid van
JMML-foundationJMML-foundation als enige Europeaan.
*het is super omdat Emma en Fien in de wolken zijn met hun nieuwe poppenwagen.
*het is super omdat ik me ondanks de hitte SUPER voel...voldaan moe ben op het einde van de dag .

Maar soms ,heel soms is het ook minder super ...voor sommige mensen ...
daarom wens ik iedereen het allerbeste in moeilijke tijden.
Daarom dit gedichtje om iedereen met pijn of verdriet moed in te spreken.

Op dagen gelijk deze..
kan een mens een ander niet troosten.
Ik kan je pijn niet verzachten noch je verdriet
Het enige wat ik kan zeggen is:
wij vergeten je(jullie) niet ...

2 opmerkingen:

Sofie, mama van dina en lien zei

mooi bianca

Anoniem zei

Proficiat voor papa Bart ! Wat een eer verkozen worden in het bestuur van JMML-foundation.