woensdag 5 november 2008

Emma onder het mes...

Morgen moet Emma onder het mes ...haar poliepen moeten eruit (véél snurken ...door te nauwe lucht doorgang, véél verkoudheden)mogelijk krijgt ze ook buisjes de NKO-arts gaat morgen kijken tijdens operatie of er buisjes nodig zijn of niet?

Eigenlijk is het best wel moeilijk ...
*Voor Emma kregen we een voorlees boekje mee 'lukas en de slaapdokter' zodat ze alles beter gaat begrijpen morgen.
*Voor mezelf ..ik heb de operatie steeds wat op de lange baan geschoven! De verdoving ...ik zie het nog niet zitten maar we staan er nu voor (yn).
Ons *Brentje hielp ik ook verdoven en hij ontwaakte nooit meer ...tijdens onderzoek(biopsie)viel hij in een coma ,om na 2dagen zijn zware strijd toch te moeten op geven.Wat missen we onze "Lieve kleine muis ,beste Vriend *Brent"

2 opmerkingen:

Sofie, mama van dina en lien zei

we zijn met onze gedachten ook bij jullie ! Sterkte morgen !

Anoniem zei

Hey Bianca!
Ik begrijp je maar al te best! Echt nare herinneringen gaan nooit over. Gelukkig is dit een heel ander soort ingreepje en zal je lieve schat erna van heel wat ongemakjes verlost zijn. We duimen dat ze er niet te veel last van moet ondervinden... en ook voor jou. Maar ik weet zeker dat je op het moment zelf weer de sterke mama zal zijn die altijd klaar staat!
Ook voor Bart een proficiat! Wat een engagement voor de JMMLfoundation! Ik bewonder zijn blijvende inzet enorm! Het werk dat ze daar doen is echt de moeite waard. Want er zijn nog zoveel zieke kinderen...
Enne (tussen haakjes), hier is alles okido!
Lieve groetjes van Kristin van Emma.