maandag 11 mei 2009

verslag van de neurochirurg

Vandaag moest ik op controle (eerste maal na de operatie)bij de neurochirurg.

Na wat testen gedaan te hebben ...kreeg ik dit verslag:

De eerste indruk ziet het er goed uit, wel nog héél voorzichtig zijn want de zenuw is nog niet volledig hersteld ook de wondnaad inwrijven met een zalf om nog meer wild weefsel te voorkomen.Vanaf 6 juni tot 31 juli partime beginnen werken , ZEKER kiné 20 beurten & rugschool om de rug en buikspieren aan te sterken . Fietsen, zwemmen ,ontspannen vakantie mag ...joepie want op 29 mei vertrekken Emma en Fien samen met Oma meme greta en ik naar Turkije..HOTEL

Het leukste wat ik hoorde is dat ik de goedkeurig kreeg om met de AUTO te rijden ....ZALIG eindelijk!!!

1 opmerking:

Anoniem zei

Bianca, je bent op goede weg. Niets forceren geleidelijk aan opbouwen. En zeker nog niet heffen.

Dikke knuffel