zaterdag 26 april 2008

Onomkeerbaar ...

7 opmerkingen:

els zei

lieve bianca en bart,
weet dat we vandaag heel veel aan jullie denken in deze moeilijk periode.
een hele dikke knuffel

Joke zei

Zo'n mooie tekst Bianca !
Laat de mooie herinneringen vandaag de bovenhand nemen.

Ina zei

Voor dit leven was zo weinig tijd...hou vast aan de herinnering... die leeft voor altijd

heel veel liefs

PAnnouk zei

Brent* ik heb je niet (persoonlijk) gekend toch lijk je mij zo een schat van een kleine vent. Tranen biggelen over mijn wangen als ik je mama's tekst lees. Jullie blijven mekaar voor altijd in de herinnering vinden.

Heel veel liefs en knuffels van ons allemaal.

Anoniem zei

Lieve Bianca en Bart,

Ook wij hebben hier een kaarsje laten branden voor *Brent.
Het laat ons eventjes stilstaan bij het feit dat je opeens iemand héél erg dierbaar niet meer in je armen kunt houden...en die gedachte maakt me bang...
Hou jullie sterk...
Anneke en co

katcat zei

Wat een mooie, pakkende tekst, Bianca...

Anoniem zei

Na enkele dagen ziek te zijn geraak ik toch achter mijn computer... Brent is veel in mijn gedachten geweest, ik heb vaak terug gedacht aan de dag dat ik op 3K6 kwam met de foto's die ik een week voordien genomen had van jullie kleine schat. Ik kon niet geloven dat hij er niet meer was en was heel blij dat ik toch nog enkele mooie beelden kon maken van hem. Jammer dat het nu enkel nog herinneringen zijn...
Veel liefs uit Kalken