dinsdag 2 september 2008

1september 2008

1 september verliep eerst wat hectisch we hadden een afspraak bij dr.Joke(net terug uit verlof)om 8.15 Fien liep al een tijdje niet zo goed en wij wilden wel weten wat er met haar scheelde.Ze had al een paar dagen koorts huisarts schreef AB voor . De koorts zakte maar werd niet optimaal.Bloedafname ..wees klierkoorts uit. Ze mocht naar school JOEPIE de grote stap naar de bloemenklas kon beginnen. Samen liepen Emma en Fien op de speelplaats Fien kreeg tranen in de ogen , wat onwennig en Emma pakte enthousiast de hand van haar nieuwe JUF. Claudine.Tegen de middag ging ik hen afhalen ...2 dolgelukkige kinderen kwamen naar me toegerend.Vlug wat eten en terug naar de klas ....Vandaag 2de schooldag verliep super ze hadden turnen ...ze waren zo fier dat ze hun turnpantoffels mochten meenemen .Als Symbooltje koos Fien de noot en Emma de koe

3 opmerkingen:

Sofie, mama van dina en lien zei

fijn dat het toch leuk was ! foto ?

Bianca zei

Fietje, neen erg hé maar het was hier zooo hectisch dat ik het vergat...

Anoniem zei

Wat leuk dat jullie meiden terug starten op school. :)
Ik kan het niet alten om iedere keer te komen kijken hoe het met jullie gaat.
Maar eerst ga ik via jullie broertje Brent*
Dan kijk ik even naar de foto's. Brentje* heeft de laatste tijd al heel wat vriendjes bijgekregen daarboven :( Samen zijn ze de sterretjes die we s'avonds zien fonkelen.

♥ Ashley en co ♥
www.bloggen.be/ons_ashley