maandag 15 september 2008

Prinses Emma ...

Eind vorig week kreeg ik telefoon van Lucia (ontwerper)met de melding dat ONS Emma geselecteerd werd uit 50 kinderen samen met nog 2 andere kinderen . Ik moest recente foto door mailen en aan de hand daarvan gingen ze hun keuze maken . Vandaag kreeg ik telefoon met het goede nieuws ONS Emma is de verkozene. Nu woensdag gaan ze haar omtoveren tot een prinses dit voor de Fun . Ze komt op GROTE affiches te staan . Wat zijn we fier dat Emma deze fotoshoot mag doen.Hier de recente foto's die ik verstuurde ...



3 opmerkingen:

Sofie, mama van dina en lien zei

Proficiat voor Emma !

Veerle zei

Proficiat Bianca met je fotogenieke dochter.Ben al benieuwd.

Ann, mama van Sara en Laura zei

Proficiat Emma dat jij uitgekozen werd. Iets om heel fier op te zijn!!! Wat wil je, zo mooie en leuke foto's dat mama heeft doorgestuurd. Je bent eigenlijk wel fotogeniek, ik benieuwd naar het resultaat als prinses.

Groetjes

Ann