zaterdag 16 januari 2010

De knoop doorgehakt

We kwamen er maar niet uit, maar toch hebben we de knoop doorgehakt!
Het ging hem tss Nissan qashqai+2 en Volvo XC60.

Met héél véél spijt bieden we onze auto volvo V40 TE KOOP aan.
Het is een goede en degelijke auto ...

Volvo V40 BJ 2003 Model 2004, 132.000 kms, Zwart, Autom. Airco.. In perfecte staat, ongeval vrij en met compleet onderhoudsboekje
We doen hem weg omdat hij iets te laag is, om in en uit te stappen met mijn rug problemen. Onze auto is gisteren (16/01/10)verkocht , we wensen de kopers héél véél succes !

VOLVO V40 (oude auto)



Gisteren hebben we de knoop doorgehakt en een crossover volvo XC60 gekocht.
Hopelijk zijn we er even content van als van onze V40.

Volvo XC60
antraciet grijs metalic kleur
Automatic
bouwjaar 2009

VOLVO XC60(nieuwe auto)

2 opmerkingen:

Donja zei

Hallo Emma en Fien,
Jullie kennen mij niet maar ik ben pas moeder geworden van een Fien en Emma (ook een tweeling). Via internet vond ik jullie website en vond het ook erg toevallig dat er nog een tweeling is met dezelfde namen. Jullie zijn alweer een stuk ouder. Fien en Emma zijn nu half jaar en gaat allemaal goed gelukkig.
Grotejs Donja

Bianca zei

Dag Donja,

Dat is eigenlijk wel toevallig ...wil je eens een foto doormailen naar Bianca.vanyperen@telenet.be ...ik wil jou meiden ook wel eens bewonderen .

Groetjes,
Bianca