dinsdag 5 januari 2010

Een slecht begin ... voor 2010

De kerstvakantie begon ...stijf en stram dinsdag 22 december kon ik (Bianca) nog vooruit nog achteruit blokkage rug/pijn in linker bil ...inspuiting huisarts (voltaren) . De inspuiting haalde niet veel uit. Volgende dag stond ik al bij de fysiotherapeut die me een cortisone inspuiting gaf naast de wervels. Na 3 dagen begon de pijn dragelijker te worden .Kerstavond lag ik in de zetel, gelukkig kon ik wel nog mee eten aan tafel.Nieuwjaar idem ....
Zaterdag onder de scanner ....
Vandaag 5 januari 2010 mocht ik naar de fysiotherapeut om de diagnose (scanner) te bespreken . Verdict NIEUWE HERNIA (L5-S1)op een niveau lager dan de vorige ...pfff
Wat staat me nu te wachten ???
1) terug epidurale inspuiting (met cortisone )
Wat tss tijd
2)2de epidurale inspuiting (met cortisone)
3)lukt het niet (hernia afbreken) dan een NIEUWE operatie ...

Het goede nieuws is dat de vorige herniaoperatie (L4-L5) héél goed geslaagd is ...gelukkig !!! Hopelijk hersteld de nieuwe ook zoooo goed en vlot (yn)


afbeelding Hernia:



wordt vervolgd ...


Hoe verliep de vakantie van onze meisjes:

Eerst en vooral wil ik Emma en Fien bedanken om mij(mama) héél véél te helpen
Hun vakantie bestond uit spelen(vooral met de poppen (baby's)),kleuren, plakken , knippen en oefeningetjes maken. Verkleden...
Feest vieren, kadootjes uitpakken, met oma/papa naar de winkel
Gaan spelen naar Assunta (mega mindy pak moest mee ...)
Met papa naar de cinema " PLOP en de KABOUTERBABY"

Geen opmerkingen: