zondag 25 april 2010

Brent, Brent, Brent



26 april 2004 staat in mijn geheugen gegrift :'(

Zes jaar is het al
Zes jaar zonder u
Het voelt zo kort
Alsof ik u gister nog sprak
Maar het is al 6 jaar geleden
dat je bent overleden
Brent ....

Ik mis u, alsof ik u al eeuwen niet heb gesproken.
Ik voel uw aanwezigheid ,alsof ik naast u zit.
Ik hoor uw stemmetje ,alsof ik u bel .
Ik voel u ,alsof ik u knuffel.
Ik leef voor u ,alsof je nog leeft

Mijn gevoel laat me in de steek.
Mijn gevoel is in de war.
U zit niet naast me .
U leeft niet meer.
Ik bel u niet ...

Maar u knuffelt me nog wel!
U bent nog wel aanwezig .
En in mijn hart ,leeft je nog !

Brent
Zes jaar geleden, is heel snel gegaan.
Ze zeggen altijd dat leuke dingen snel gaan... en vervelende dingen niet
Maar nu is het andersom, ik haat dit gevoel.
De tijd gaat zo snel ...

Het voelt ...
Alsof ik jou gister nog zag,
Maar toen ik vanochtend wakker werd .
Ik voelde het ,mijn hart brak
Alweer ...Brent ik mis JOU ....

xxx je mama :'(

Geen opmerkingen: