maandag 28 januari 2008

ik geef het stokje door aan ...

Ik kreeg het stokje van Fietje

bijdeze zal ik antwoorden :d

Wat wilde je later worden toen je kind was?
Verpleegkundige

Wat ben je dan uiteindelijk geworden?
Verpleegkundige ondertss gestopt,landbouwster

Hoe wilde je er als kind later uitzien?
Groot en slank

Hoe zie je er nu uit?
Groot,en niet echt slank


Hoe zag de man van je dromen eruit, als puber?
Rob lowe tja...

Hoeveel kinderen wilde je later en op welke leeftijd?
Drie, voor mijn dertigste.
Ik heb er 3 maar onze oudste kindje *Brent verloren we aan leukemie, We hebben tweeeiige meisjes tweeling Emma en Fien

Wat was als kind je lievelingseten en wat lustte je totaal niet?
Ik lust heel graag spaghetti,frietjes.
Ik lust helemaal rode kool,...

Is dat nog steeds zo?
Ja en nee rauw lust ik het nu wel die rode kool !

Ik geef mijn stokje door aan:
ina en katrien

Geen opmerkingen: