dinsdag 22 januari 2008

nog eens verslagje !

We zijn al goed terug aan het werk van woensdag. Fien bleef ook 2 dagen thuis van school (woe,do) vrijdag zijn ze beiden terug gestart...blij en met volle moed!

ik vroeg via brief aan de juf. Hoe de meiden het doen in de groep?

dit kreeg ik als antwoordt:Bart en ik zijn tevreden dat ze mee zijn met de groep


Alles gaat vlot in de klas .
We zijn nu volop bezig in de klas om verschillende aspecten te stimuleren, controleren en te oefenenen in de klas.
Het gaat hier over onderandere kleurenkennis,taalvaardigheid,puzzelen, denkspelletjes, motorische vaardigheden...
Emma en Fien vallen hierbij zeker niet uit de boot. Voor Fien was het kleuren benoemen af en toe wat moeilijk.
maar we zijn dit nog volop aan het oefenen. Emma heeft vooral stimulans nodig op het vlak zelfredzaamheid.Ze kan eigenlijk haar plan trekken maar doet dit niet altijd.Als er dan iets niet lukt dan staat Emma wat te zeuren om duidelijk te maken dat er iets niet gaat.Vertel haar dan dat ze de juf hulp moet vragen door naar me toe te komen en het te zeggen.Verbeterign is er zeker al.Emma en Fien zijn vaak heel enthousiast en "content". Ook begeleid werklen met de juf doen ze heel graag. Komen er altijd zelf opaf.
Het feit van samen zitten in de klas zorgt voor geen problemen momenteel.
Bij verdere vragen of onduidelijkheden;
Steeds welkom !




morgen is het poppentheater op school ...ik ben benieuwd naar Emma en Fien hun verhaal :d

Geen opmerkingen: