zaterdag 12 januari 2008

Wat gebeurd hier allemaal!

Gisteren werd ik plots ziek koude rillingen ...met koorts tot gevolg.
papa Bart moest alleen melken .Vandaag probeerde ik wel te melken ...het zweet stond op mijn rug; Allemaal vlug onder de douche en ontbijten .Nonkel Michaël ging ons inschrijven voor het zwemmen(via de bond te zomergem) ,we starten pas volgende week (wegens zieke mama).Morgen gaan nieuwjaren naar geburen(voormiddag)...in de namiddag relaxen .


Emma en Fien vinden school gaan reuze fijn. Ze leren héél véél bij amaai op een paar maanden tijd herken ik onze meisjes zelfs niet meer ...ze zijn vlotter geworden, echt zelfstandig. Weet je dat ze me s' middags helpen afdrogen(wat niet in de vaatwas gaat)Fien is ondertss ook al proper s'nachts ik moet juist nog de klik hebben om de pampers weg te doen...heb zoiets van doe ik ze weg dan ....

Bart heeft het super druk met het pc werk amaai !

Geen opmerkingen: