zaterdag 14 februari 2009

Als niet alles op wieltjes loopt

tenhuize De Reu gaat het niet zo best .

14 dagen geleden hadden ik en de meiden de griep te pakken koorts,hoesten kortom volledig uitgeput. Papa Bart had er ook wat van (geen hoge koorts) , maar die kon verder werken , gelukkig maar.

Nu heb ik ook al een tijdje last van mijn rug...dit ziet er niet goed uit .
Dinsdag kreeg ik een NMR:

dit is het besluit:

Discusdegeneratie L4-L5 en L5-S1; Forse discushernia paramediaan rechts op niveau L4-L5 , naar caudaal migrerend met druk op de zenuwwortel L5 rechts. Discusbulging op niveau L3-L4 en L5-S1

NMR afbeelding van mijn rug:



Vandaag moest ik langs bij een fysiotherapeut EMG ...echt niet goed verlammingsverschijnselen naar grote teen toe.
De zenuw in mijn rechterbeen is aangetast ....maandag al een lumbale inspuiting en donderdag een tweede inspuiting.
Als de kracht niet beterd met die inspuitingen ...rugoperatie.

Nu heb ik platte rust voorgeschreven gekregen en pijnstillers , 'smorgens oefeningen op de tenen en op de hielen lopen sla ik er door moet ik direkt naar spoed ...dat beloofd.

ik kon kiezen, ZH-opname voor 3 weken , ik zei ik heb een tweeling van 4 jaar hij zei kijk je kinderen aankleden en verzorgen mag maar niet naar school brengen enz...
dus liggen , liggen en nog eens liggen ...pffff.


wordt vervolgd...

Geen opmerkingen: