woensdag 25 februari 2009

Wist je dat ...

dat ... Emma en Fien 2 flinke meiden zijn !!!
dat ... ze mama goed in de watten leggen
dat ... Emma schitterende als oosterse prinses voor het school carnaval
dat ... Fien als een stoere blinkend indianenmeisjes naar carnaval ging
dat ... Emma en Fien héél graag naar de turnles gaan (geo lucky)
dat ... Emma en Fien al goed hun naam kunnen schrijven
als ook mama, papa,oma ,opa ,pepe, meme
dat ... ook al cijfers beginnen te herkennen en schrijven
dat ... ze héél graag puzzelen
dat ... Emma een flink werkertje is en net iets meer inzicht heeft
dat ... Fien ook dingen doet als je het vraagt
dat ... Fien héél graag TV kijkt en op de computer speelt
dat ... Fien echte detailes ziet
dat ... hun zomerjas hangt te wachten in de kast (een bruine)ZON,ZON,ZON
dat ... dat ze gisteren naar het verjaardagfeestje gingen van Assunta
dat ... ze blijven slapen zijn bij oma en opa (vinden ze eens leuk)
dat ... ze samen met opa,oma en neef Renz vandaag
naar de gekke hippo gaan (indoor speeltuin)
dat ... Bart last heeft van tenniselleboog (16mnd met steunband)
dat ... de melkrobot goed werkt!
dat ... ze Bart overal willen in het bestuur van hun verenigingen
dat ... ik gelukkig voor de erge rugpijn begon ging eten
met de mama's van de klas(Aalter),tweelingmama's(Brugge)
dat ... ik nog steeds platte rust heb.
dat ... ik internet voor geen goud zou kunnen missen
dat ... ik veel steun heb aan een telefoontje, mailtje, sms'je
dat ... ik vandaag een afspraak moest maken ? Indien geen verbetering na 2 inspuitingen moest ik een afspraak maken met de neurochirurg zo gezegt zo gedaan de secretaresse maakte een afspraak voor mij bij Dr. colle het is nog veraf pffff .16 maart 2009 . Beide dokters waren nu in verlof!Maandag bel ik terug en wie weet kan Dr. Weynants een vervroegde afspraak regelen met Dr.Colle ..want toen ik moest bellen naar de secretaresse en ik moest erbij vermelden een spoed afspraak te maken...20 dagen lijkt me geen spoed , we zien wel niet beginnen wanhopen zeker

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey Bianca!
Toch even verschieten hoor... dit klinkt niet zo best! Ik wil je dan ook heel veel beterschap toewensen!!!! Ik hou mijn duimen hoog in de lucht voor jou! Na regen komt zonneschijn hé! Met je twee zonnekes in huis ben je al goed op weg... hopelijk komt alles heel snel goed!
Dikke knuffel van Kristin (van Emma)