dinsdag 17 februari 2009

De rug is de schakkel van het lichaam...

zondag :

tja ik lig in de zetel te typen ....lastig maar het moet hé deze morgen deed ik mijn oefeningen op de tenen lopen lukt nog heel goed ale ttz lukt op de hielen moet ik me echt gaan concentreren lukt maar met pijn (ik sla niet door mijn voet dus geen spoed oef)

maandag:

om 8.30 moest ik bellen naar zijn privé nummer om te vragen wanneer er een plaatseke vrij was in st lucas gent .... ik belde en om 9U à 9U30 mocht ik er al zijn snel mijn pa gebeld ... daar aangekomen papperassen opname dienst en naar de dagkliniek . Routine controle parameters, infuus want ik moest heel veel vocht hebben ook héél véél drinken... na 10 MIN kleine operatiezaal daar kwam de dokter met tja geen echter bijster nieuws .Namelijk mijn hernia zit in de top 3 van de slechtste hernia's ... het prikken zelf en de insuiting deed me niets een nurobion inspuiting is veel slechter (vit.B) olieachtig product IM gegeven gevoelig spul mijn gedacht!(moet ik iedere avond krijgen )zijn verdere uitleg was dat ik 50% kans heb voor TOCH een rugoperatie ,ik zei ale het valt nog goed mee hij zei tja ik zeg meestal 95% GEEN kans op operatie ..;toen zei ik ale ik zit er dan toch niet goed voor tja zei hij we zullen zien wat de spuiten uihalen MAAR zo kan je niet blijven lopen ...dat beloofd. ik zie het niet zitten maar als het MOET moet het hé ... pfff hopelijk helpen de spuiten (yn).

En toen maandagavond .... kwam onze veehandellaar hier toe met een puppie(6weken) wat een schatje iedereen meteen verkocht...
jack rusell we doopten hem "Flor(ke)" mag normaal in huis maar mijn regel is ..doet hij iets kapot is het voor eeuwig buiten !!!!! Ik ben blij (voor de kids)is nu wel niet het gepaste moment ....maar hun gezichtjes zien stralen doet zoveel deugt

ONS "FLOR(ke)"




dinsdag;

Een goede nachtrust gehad ...gelukkig.
Maar mijn dag bestaat uit plat, plat liggen en nog eens platliggen ...voorlopig begin ik mij nog niet te vervelen ..'t zal nog wel komen zeker ???

4 opmerkingen:

Joke zei

Rust zal belangrijk zijn, Bianca.

Oh, wat leuk, een puppie in huis, ik kan geloven van Emma en Fien stralen. Hij kan je gelijk gezelschap houden wanneer je plat moet liggen.

Unknown zei

heyy Bianca
idd niet zo n fijn nieuws, zoals je mij gisteren al zei. Maar, we slaan er ons wel door e! Met een beschermengeltje hierboven, die veel diepere waters doorzwommen heeft.
Kop op! en tot binnekort eens, tegen de verveling ? :)

elien.

Ina zei

Een knap bazeke Mijn zus had ook een jack rusell. Een goeie waker en trouwe hond! Ideaal op de boerderij

Sofie, mama van dina en lien zei

ooooooo wat een lieve pup !