maandag 23 februari 2009

natte voet ....

Spatten en spetteren kan leuk zijn ... maar in mijn geval nu helemaal niet.



De 2 inspuitingen die ik vorige week kreeg halen blijkbaar niets uit ... want we zijn weer bij 0 .Terug het gevoel van een natte voet te hebben !!!
Na eerst wat klachten in de rug(2x osteopaat) begon het 3 weken geleden ook zo!

Ik was aan het werk in de stal , boxen kuisen en instrooien toen ik dacht ... amaai mijn been en mijn voet precies of mijn laars liep in zo'n nat gevoel had ik aan mijn rechter voet, gevoelt aan mijn kous en niets van alles was mooi droog.
Toen kon ik niet anders of een afspraak maken met de huisarts om dan een NMR te krijgen en de rest weten jullie al .Tja het was het proberen waard,we gaan nu niet beginnen paniekeren en afwachten tot woensdag om dan te bellen naar de secretaresse.Om vervolgens een afspraak te maken met de Neurochirurg voor een operatie of terug de fysiotherapeut voor een derde inspuiting ...

Dagelijks komt de thuisverpleegkundig ook langs om mij in spuiten met vit B. te geven ,ik moet spierverslapper nemen en ook nog een ontstekingswerend product.Dit om de aangetaste zenuw zogoed mogelijk te sparen.

Geen opmerkingen: