donderdag 19 februari 2009

Als je ene been niet mee wil...rugpijn

Vandaag moest ik om 8.30 in ZH zijn mijn trouwe chauffeur (mijn papa) stond hier al om 7u om de spits in Gent te vermijden. Daar aangekomen zette hij me af en reed terug naar huis (ik vond dat hij daar geen 4 u moest zitten wachten)Naar de opname dienst ticketje pakken en wachten er waren al 9 wachtenden voor mij. Ik zette me gelijk alle andere wachtenden op een stoel in de wachtkamer al vlug moest ik recht gaan staan ik had pijnuitstraling naar mijn rechter been en enorme druk op de rug onderaan en ik ben dan nog zo'n koppige trien die bijna geen pijnstillers neemt...dokter zei gezijt een harde tante !

Op de 4de verdieping aangekomen werd ik naar een kamer gebracht opnieuw infuus, parameter controle en toen kwamen ze me halen want ik kreeg mijn 2de lumbale inspuit
De dokter sprak me aan en vroeg of de spuit van maandag iets uitgehaald had ? Ik zei: eerlijk gezegd niets ...hij zei we gaan uw spuit nu geven op de plaats waar de hernia zit ... maar ik vrees er een beetje voor dat het een rugoperatie zal worden.
Als je woensdag geen verbetering voelt moet je bellen naar mijn secretaresse om een afspraak te maken met dokter Colle (chirurg)en als de afspraak veel te veraf ligt ga ik maandag zelf bellen met dr.Colle...

wordt vervolgd:

1000X DANK:

*Bart die zoveel doet op en rond de boerderij ,en af en toe mij ook even in de watten legt tussen het werken door.
*schoonpa die bart helpt waar hij kan.
*schoonma die de kids op en afvoert naar school
*mijn mama om te koken, te wassen, te strijken te poetsen , te winkelen enz..
*mijn papa mijn trouwe chauffeur
*kortom iedereen voor de lieve smsjes, mails, bezoekjes
jullie steun doet héél veel deugt thx .

1 opmerking:

Sofie, mama van dina en lien zei

verzorg je goed, want je rug heb je nog lang nodig he! Bij mij is de rugpijn na enkele dagen spierontspanners en pijnstillers verdwenen. Als ik er nu binnen een maand weer last van heb ga ik eens horen bij een accupuncturist