maandag 2 maart 2009

Geduld, geduld, geduld...

Maandagmorgen...
Ik belde deze morgen met mijn behandelende arts ...ik vertelde hem :" Dat ik soms het gevoel heb van een afgeknelde voet te hebben " ...Daarop vroeg hij mij of ik nog steeds op de tenen en de hielen kon lopen ? Ik deed de test tenen lopen lukte nog héél goed , maar op de hielen moest ik me echt ten volle concentreren ...het lukt maar niet te bijster goed.Hij ging kijken wat hij kon doen i.v.m de afspraak ...maar ik moest niet gaan paniekeren zolang ik op de tenen en de hielen kon stappen. Als ik morgen geen telefoon terug krijg van de dokter zal de afspraak de 16de doorgaan behalve als ik geen tenen en hielen loop meer kan doen !!! Geduld, Geduld, Geduld ...






Geduld, geduld, geduld ...

gras groeit niet sneller

als we elke morgen

aan de sprieten trekken.

en deze bloem zal wel tijdig openkomen

zonder dat ik aan haar blaadjes

moet rukken.

daaruit kan ik één ding duidelijk leren:

geduld, geduld, geduld...

forceren haalt geen flikker uit.

Geen opmerkingen: