donderdag 19 maart 2009

Alles staat klaar ...

Mijn Valiesje is gepakt en staat klaar aan de deur!

Mijn toiletjes zijn gedaan ...nog eens in een lekker warm bad (doet zoveel deugt)mag ik de eerste maand na de operatie niet doen.

Mijn Ziekenhuisbed is geleverd en staat te blinken dichtbij T.V.


Mijn eigen ikke ...ik ben er klaar voor maar toch wel wat stress, pressure ,nerves, tension ... jaja de zenuwen beginnen te komen...pfff

Een dag als morgen...

Soms heb je van die dagen...
dat je denkt ,ik wordt overgeslagen
dat stressy gevoel is niet leuk.
Gelukkig bestaat er dan een spreuk!
Hou een woord goed in je gedachte.
Nu hoef je alleen maar af te wachten
denkend aan de leuke dingen die nog komen gaan.
Met al dat piekeren , daar heb je niets aan.
zet al die nare gedachtes van mis snijden
maar uit je hoofd...
Alles komt goed , als je er in geloofd !

1 opmerking:

Anoniem zei

vandaag heel veel aan jou gedacht!!!
Allerbeste en een vlot herstel!!!

Anneke en co