donderdag 12 maart 2009

De waarheid !!!

20 MAART 2009 ...RUGOPERATIE


Vrijdag om 9u moet ik in het St-Lucas ZH zijn ...nuchter! Daar gaan ze mij nog wat voorbereiden om dan in de namiddag de DISECTOMIE te doen.Een snede van ong. 5 à 7 cm.De dokter sprak ervan dat ik zaterdag al eens uit het bed zou mogen en maandag naar huis. 6 weken rustig aandoen . NIET/NOOIT meer zwaar heffen en tillen.... we vinden wel een oplossing emmertjes dragen ipv EMMERS :d.
DANK U WEL Katia ...ik denk dat jij er voor zorgde dat mijn operatie zo vlot kan doorgaan ...
Na operatie moet ik RUG-en BUIKspieroefeningen doen dit om alles te versterken en om de verschoven wervel die ik ook heb terug op die manier op zijn plaats te krijgen ...We gaan er voor !!!! (y)Ook rugschool MOET ik volgen ....

foto van een "discus hernia"

Geen opmerkingen: