woensdag 25 maart 2009

en verder...

dag 5: goed geslapen,mijn eerste thuisbezoek gehad
wel wat last van tintelingen in de voet ...is normaal...ze hadden dit vermeld in het ZH dat dit na enkele dagen kon gebeuren omdat alles aan het ontzwellen is en de zenuw terug op zijn plaats aan het komen is dus ,ik moet me nog geen zorgen maken.

dag 6 :goede nachtrust gehad ...

Deze morgen een uitgebreide douche genomen om dan te wachten op de thuisverpleegkundige ze kwam vandaag en komt vrijdag ook nog eens zien of alles mooi verder geneest ...de snede is ong. 5cm en er zitten 7 draadjes in (ook blauwe plekken aan beide zijden van de wonde). Alles stond héél mooi en zuiver! Dinsdag komt de huisdokter de draadjes verwijderen.

De betterback kwamen ze vandaag ook brengen.Zit héél goed!

Vandaag wandelde ik al eens naar de brievenbus (koud dat het is man man man) waar is de zon van vorige week ...ik wil ZON !!!

Geen opmerkingen: