dinsdag 31 maart 2009

10 dagen verder...

Vandaag(31/3) 10 dagen na de ingreep kwam de huisdokter langs om de draadjes te verwijderen.Er zaten maar liefst 9 draadjes in mijn rug .

Ook deed ik vandaag al een ietsjes grotere wandeling ...zalig ontspannen gevoel met het lente zonnetje in mijn gezicht . Ik wandelde tot aan Baziel en Mariette ...daar nam ik een pauze van ong. 30min om dan aan mijn terug tocht te beginnen.De kuitkrampen die ik had ,voor het wandelen verdwenen als sneeuw voor de zon ...dus wandelen doet echt goed .Ook deed ik al eens de trap naar de bureau (vout, een tree of 6)alles lukt héél goed maar ik moet het op het gemak doen.

Ons Emma bleef deze namiddag thuis van school,ze was héél moe en had wat T° verhoging niet echt koorts maar toch in stijgende lijn. ...Ze sliep wat en daarna was ze precies een andere.

Het lente weertje is echt zalig ...iedereen loopt er precies gelukkiger bij. Het gras wordt hier en daar gemaaid, de eerste bloemen laten hun stralende blaadjes zien, de kinderen lopen/spelen terug buiten, de vogeltjes beginnen terug hun nest te bouwen want... " in mei leggen alle vogels een ei "


Geen opmerkingen: