woensdag 8 april 2009

paasvakantie week 1

De paasvakantie begon eigenlijk al op vrijdag net na school want mama Bianca stond aan de schoolpoort samen met Oma meme Greta (ik reed eens mee, eindelijk eens buiten... wel moeilijk om in en uit de auto te stappen, mijn ma moest de deur open en dicht doen...maar 'k kon toch al eens mee JOEPIE riepen Emma en Fien in koor " mama is mee "

Vrijdag gingen ze mee met Papa Bart naar Astrid en Ignace , daar speelden ze wat met Niels (Julie zat al in bed).

Zaterdag (geen turnen)in de namiddag kwamen Charlotte en Gitte spelen ze vonden het reuze fijn en plezant 2 vriendinnetjes komen spelen ze liepen dikwijls hand in hand !!!

Zondag kwam Wout samen met z'n papa op bezoek ...ze wilden eens de robot, traktors en dieren zien.Ook Jo, Cindy,Thibault en Ruth kwamen even piepen en ons inviteren voor de communie van Ruth.

Maandag (moest ik op controle CM) Emma en Fien gingen spelen bij oma meme Greta , neef Renz en nichtje Anthe waren daar ook ooooooooo zoooooo leuk. ze bleven er zelfs slapen.

Dinsdag kwamen Thomas en Matthias samen met mama Els op bezoek , ze wonen in St-Katelijne-waver een eindje rijden. Ze waren hier ook al van 10.30 we aten samen MMMMMMM lekker echte kinder kost " aardappelen,worst en appelmoes "
In het begin waren we wat onwennig maar in de namiddag speelden we héél véél samen.
Rond 16u zijn onze vriendjes vertrokken ....

Zodat wij om 17u het personeel van de KBC-bank Aalter konden verwelkomen op onze boerderij.Ze kwamen allemaal eens kijken naar de melk-robot .Velen waren leergierig en vonden het bezoek de moeite waard.

1 opmerking:

mama van 3 & *. zei

Hoi, ik kwam hier toevallig op terecht op zoek naar nuttige weetjes over tweelingen en heb dan maar een beetje verder gelezen.
Deeltjes van jouw verhaal herken ik zéér goed, wou jou ook nog veel moed wensen doorheen de gevoelige dagen.
Jouw kaartjes zijn trouwens echt héél mooi, het brengt me op ideeën!!! (Mooi manneke jullie Brent!) Het beste.