donderdag 30 april 2009

Het boeren-seizoen is begonnen.

Bart is al een tijdje geleden beginnen beer voeren.De blote velden al geploegd , klaargelegd en gezaaid... laat de maïs maar groeien.
Vandaag beginnen we met maaien ong. 10ha nu hopen dat het weer ons wat mee zit, ze spreken allesinds van zon (yn). Morgen oprapen om dan zaterdag terug te beginnen beren, ploegen, klaarleggen en zaaien.Het Boeren-seizoen is begonnen....



(Bart op de traktor ,genomen met GSM)

*Nog wat nieuws over mijn rug...

Zo'n 3 weken geleden heb ik moeten bellen naar de neurochirurg ...had ong. de identieke pijnen als voor de operatie. Hij zei: dat ik niet direkt alles mocht verwachten mede omdat mijn zenuw al blauw zag, en dat de pijnen héél normaal waren " neurotische pijnen genoemd", omdat de zenuw aan het ontzwellen is en terug zijn oorspronkelijke vorm aan het aannemen is OEF... . Hij gaf de instructies door om een zwaardere pijnstiller te nemen (via doktersvoorschrift huisarts)Ik moet zeggen: ik nam nog maar enkele pilletjes(meer of de helft heb ik nog over) en we zijn toch al 3 weken verder. De pijn is véél véél verbeterd , ik begin ook al héél veel te wandelen, begin al te koken en ga af en toe de meiden mee ophalen aan school. Hoe meer ik wandel en beweeg hoe beter blijkt.Ik ga Bart en Gaby deze namiddag drank kunnen brengen ...eindelijk is nuttigs doen.Het gaat dus de goede richting uit ...lang stil zitten en staan op dezelfde plek dat gaat wel nog niet zo goed ! Maar we geven niet op ,we gaan ervoor ....binnenkort mag ik beginnen fietsen,auto rijden en naar de kiné , Ik kijk eral naar uit! Op 11 mei controle bij de neurochirug, we zijn benieuwd.
Gisteren ging ik zelfs al naar de kapper (eindelijk) a new me, a new look.
De zomer tegemoed ...ik zie het volkomen zitten, terug beginnen werken(beginnen met lichte werkjes wel te verstaan)... JOEPIE

Geen opmerkingen: